.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاج منصور:مرد هستید برای عيدُاللهِ اكبر کاری کنید

به گزارش عماریون حاج منصور ارضی در مراسم مناجات و عزاداري شب نوزدهم ماه مبارك رمضان در مسجد ارك تهران؛ در خصوص بحث استغفار و طلب پوزش براي رسيدن به قرب الهي گفت: ما در ليله القدر از خدا چه بخواهيم؟ وي افزود: بهتر است خواسته هامان را به دست خودِ حضرت صاحب بسپاريم كه آنچه او براي ما بخواهد، خير و صلاح ماست. مانند آنچه كه حضرت سلمان طبق تعليم علي (ع) از پيامبر خدا (ص) خواست (يعني بيان اسرار مگو).

وي در خصوص بحث مهم خوف از خدا و قيامت اظهار داشت: ما بايد براي آخرتمان خوف داشته باشيم كه اين خوف باعث مي شود تا ما نسبت به حلال و حرام الهي هوشيار باشيم.

اين ذاكر اهل بيت (ع) در تبيين موضوع خوف از قيامت و عدم اعتقاد به آن افزود: كساني كه باعث و باني اين خط انحرافي (جريان انحرافي) هستند، اينها حرفشان بر اين است كه لازم نيست نماز بخواني!!! قرآن بخواني!!! و ... خودت مستقيم با خدا وصل شو... و بعد هم همان كاري را كه شاه (لعنه الله عليه) انجام داد، همان كار را مي كنند و پول خرج مي كنند براي مقاصد خودشان!

ايشان ضمن تأييد سخنان آيت الله جنتي در خطبه هاي نماز جمعه مبني بر اين كه «اينها دارند براي ۲ سال ديگر جهت رياست جمهوري كار مي كنند كه رأي اراذل و اوباش و بي حجاب ها و ... را جمع كنند؛ البته اين آرزو را به گور خواهند برد» گفت: اما شما ببينيد كه چقدر پول خرج مي كنند؟! از كجا؟! آنهم از بيت المال!! چرا كه خوف از خدا و قيامت ندارند.

حاج منصور ارضی با بيان اينكه ما بايد در برابر دشمن خوف نداشته باشيم، ما بايد براي تبليغ دين خوف نداشته باشيم، تصريح كرد: ما به اين آقايان مخصوصاً رييس جمهور مي گوييم كه به قول شما اين همه عمران و آباداني انجام شده است! البته كسي هم كور نيست، كارها را مي بيند؛ اما اي كاش يك صدم اين عمران و آباداني را براي دين مردم كار مي كرديد! نه اينكه فقط از عدالت دم بزنيد! عدالت كه فقط در مال نيست!

اين ذاكر اهل بيت (ع) در رابطه با نتيجه انحراف اين جريان گفت: نتيجه انحرافي كه شما ايجاد كرديد، اين است كه دشمنان اسلام در داخل، به حزب الله ريشخند بزنند.

وي در خصوص خط مشترك جريان انحرافي با انحرافات دولت اصلاحات گفت: دُرست همان حرفي را كه وزير ارشاد دولت وقت (ع-م) گفته بود، مبني بر اينكه «لازم نيست بگوييم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، همان وزارت فرهنگ زمان طاغوت باشد بهتر است، ما بايد هنرپيشه ها را بكار گيريم!» ؛ حالا اينها همان كارها را دارند انجام مي دهند.

وي در رابطه با لايحه دولت (تعطيلي عيد فطر) نيز گفت: دولت گفته است كه اگر مجلس اين لايحه را اقدام نكند ما خودمان رأساً اقدام مي كنيم؛ بايد حتماً عيد فطر چند روز تعطيل باشد! آخر براي چه؟! ما اين همه تعطيلي داريم؛ اگر مَرد هستيد بياييد در مورد عيدُاللهِ اكبر(عيد غدير) اين كار را بكنيد. نمايندگان مجلس هم مراقب باشند مبادا به اين لايحه رأي بدهند.

حاج منصور ارضي ضمن بيان اين مطلب كه ما بايد فقط خوف و خَشيَت از خدا داشته باشيم، ما بايد خوف از اصول دين داشته باشيم، ما در فروع دين كهولت ايجاد كرديم، بخصوص در امر به معروف و نهي از منكر سستي كرديم، كه فرداي قيامت بايد جواب دهيم، در باب وظيفه مسئولين گفت: در مورد امر به معروف و نهي از منكر، ديگر وظيفه مسئولين است، بايد مسئولين حركت كنند و مردم هم كمك مي كنند چرا كه اگر صرفاً مردمي باشد هرج و مرج ايجاد مي شود.

وي در ادامه در خصوص فرهنگ و كارهاي فرهنگي تأكيد كرد: اين شب زنده داري ها، اين مناجاتها و دعاها، فرهنگ اصيل ماست كه بايد در سراسر كشور و همه اوقات اشاعه پيدا كند، نه اينكه اينها مي خواهند.

اين ذاكر اهل بيت(ع) در خصوص اهميت شب قدر و سيره دشمن شناسي اميرالمؤمنين (ع) گفت: ليله القدر شبي است كه علي (ع) با حركت و شهادت خود، دشمن شناسي مي كند و خوارج زمان خود را به مردم مي شناساند. الآن بايد ليله القدر ما هم همانطور باشد و خوارج فعلي را بشناسيم.

كساني كه امروز با لباس دين و امامِ زمان دوستي مي آيند و مي گويند كه دين ديگر بدرد نمي خورد، روحانيت و مرجعيت بدرد نمي خورند، اينها نابكار هستند. بايد از خوارجي كه در پوشش هاي مختلف مي آيند ترسيد، نه از آمريكا و انگليس و ... كه اينها در باتلاق اقتصادي و سياسي خودشان فرورفته اند.

اين «يهودي صفتِ امت ما» فعلاً در حصار رفته و خودش را نشان نمي دهد؛ اين ها خطرناكند، اگر اينها رويِ كار بيايند معلوم نيست با دين مردم بويژه جوانها چطور بازي مي كنند؟! امشب و در ليالي قدر از خدا بخواهيد كه «خدايا به حق اين علي كه تو او را دوست داري، خوارج زمان ما را به ما نشان بده!»

به گزارش خبرنگار عماریون وي در رابطه با بحث عدالت و ولايت خاطرنشان كرد: اينها مي گويند كه «اگر عدالت را از مملكت بگيريم، نابود مي شود» نه؛ ولايت هست؛ ولايت حضرت مهدي (عج) كه فرموده اند: «...فرجعوا إلي رُواه أحاديثنا» بنابر اين تا ولايت و نائب ولايت هست جاي نگراني نيست. ما بايد دستورمان را از نائب ولي يعني ولي فقيه بگيريم، و ديگران هم اعم از رييس جمهور، رييس مجلس و ...اگر با ولايت فقيه همخواني نداشته باشند ما نيز قبولشان نمي كنيم. بي ولايت، يك نفر را قبول نداريم.
حاج منصور ارضي درخصوص روزنامه ايران و مطلب توهين آميز و انحرافي اش در مورد حجاب گفت: اينها مردم را با اين حرفها و كارها سرگرم مي كنند و از آن طرف مي آيند و كارخانه فولاد خوزستان را به يكي از فاميل هايشان مي فروشند! و از طرف ديگر يك ميليارد دلار مي دهند به يك بانك خصوصي! كه بيايد و كارهايش را انجام دهد؛ بعد هم شعار مبارزه با مفاسد اقتصادي سر مي دهند.

وي افزود: براي اين روزنامه ايران، ۶ راديوي خارجي فرياد زدند كه اين روزنامه با ماست!! بايد همه به آن كمك كنيد!! ولي غافل از اينكه اگر هزار تا از اين روزي نامه ها بيايد، ما عاشورا داريم، ما محرم داريم؛ ما رمضان داريم؛ ما دعا و مناجات و زيارات داريم.

وي در رابطه با ديدار فعالان اقتصادي با مقام معظم رهبري و فرمايشات معظم له مبني بر اينكه «كارهاي خوبي انجام شده، باز هم انجاب بدهيد و به مردم هم بگوييد؛ ولي بدانيد كه مشكل تورم و گراني هنوز حل نشده» افزود: مردم با گراني ها ساخته اند و باز هم مي سازند ولي با بي ديني و بد ديني نمي سازند كه اين خطرناك است! دشمن بيروني هم همين را مي خواهد. يعني همان خوابي را كه براي سوريه ديدند مي خواهند براي ما هم ببينند كه الحمدلله تا بحال خوابشان آشفته شده است. البته دشمن با تمام خرجي كه براي انحراف جوانان ما مي كند ولي مي بينيد كه اين شبها چقدر «العفوگويان» در مملكت هستند. با تمام خرجي كه دشمن مي كند و از همه راهها وارد مي شود ولي تا پرچم اباعبدالله برافراشته است مي آيند و زير پرچم حسيني سينه مي زنند و گريه مي كنند؛ چرا كه حسين(ع) در دلها نشسته است و خانه دارد.

حاج منصور ارضي در پايان سخنانش از نيروهاي امنيتي و انتظامي بخصوص راهنمايي و رانندگي و شهرداري و ... كه در برقراري نظم و انضباط در برپايي اين مجالس زحمات زيادي مي كشند، تشكر كرد./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 31 مرداد 1390
واقعا از خودم ناراحتم که زمانی از علاقه مندان این مداح بودم یکی نیست به این حاج اقا بگه در خانه اگر کس است یک حرف بس است
نا شناس 1 شهريور 1390
با سلام: كار مملكت به كجا كشيده شده ،مداح كه كارش روضه خواني است در خصوص امورهاي مهم مملكتي اظهار نظز مي كند. واقعا" اگر براي حرفهاي حود سند دارد چرا به مردم مي گويد به دادگاه ارائه دهد. تو را بخدا جلوي اين تفكرات گرفته شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.